dinsdag 13 februari 2007

Mij aan een vent helpen. Pffffff

13 februari 2007 16:46 uur

Even een reactie op jullie reactie’s.
Wat is het toch heerlijk om goede vrienden te hebben,...................... Stelletje smerige vieze vuile oeloewappers !!!!!!!!!!. Mij aan de vent willen helpen !!!!!!!!!!!!! en dan ook nog foto’s !!!!!!!! Jullie moesten je schamen !!!!

Het is wel zo, dat; hoe langer ik hier ben; de vrouwen steeds mooier worden. Ik heb nog niet echt naar een kerel geloerd maar, wat niet is, kan nog komen.
Er waren ongeveer duizend gasten en 1 buitenlander die redelijk opviel. Vroeger was ik misschien een beetje gezet. Let vooral op een beetje. Hier ben in “Your are fat !”. Jaha, ’T is ff wennen, dat taalgebruik. Ze bedoelen het heel lief en goed maar het komt een beetje lullig hun strot uit. Kortom, ook al beweeg ik niet, dan val ik redelijk op.
De mannen hier zijn net zo lijfelijk als de meisjes, zal ik maar schrijven. Meiden lopen innig ge-armd door de straten maar dat doen jongens en mannen ook !!. Echt wennen hoor.

Nee, lieve Mir, het was geen motje. Dat is hier zo’n beetje onmogelijk. Mannen en vrouwen gaan hier gewoon niet met elkaar om. Zoals ik al schrijf, ze hebben elkaar 3 dagen voor het huwelijk voor het eerst gezien. Dan zijn er allerlei chaperonne’s bij en is er absoluut geen lichamelijk contact. De een noemt het “uithuwelijken” maar wij, Nepali’s noemen het ge-arangeerd. Dus dat het geluk er niet afstraalt, is erg begrijpelijk. En precies wat broer Toon schrijft in zijn reactie, er wordt erg gelet op het fenomeen – inteelt. Maar ik denk dat er wel degelijk een vorm van inteelt is. Het is ondenkbaar dat een Newari met een Tamang trouwd. Die worden, van beide zijde, onmiddelijk uit de kaste gedonderd. Dus het is niet zo’n grote groep om uit te kiesen.
Braban, hoogste kaste. Newari middel kaste, Tamang low kast. Jaja, je zal er maar in geboren worden.

Heerlijk om jullie reacties te lezen, Als je blogt, Carolientje zal dat kunnen be-amen, heb je geen idee wie allemaal je hersenspinsels leest. ( bij mij dan, Carolien kan natuurlijk helemaal geen hersenspinsels hebben ).
Het mail gehalte wordt minder omdat je er vanuit gaat dat men je verslagjes leest en dus mail je minder tot zelden met je “dierbaren”. Zo !!!!!!!! hebben jullie lekker een schuldgevoel !!!!!!!!. Nu moet je zo nu en dan wel eens een reactie plaatsen. Stelletje doerakken,................mij aan een vent helpen. Pffffff.

ps, ik hou van je hoor, Caro, mag graag plagen. en ehhhhhhhhh bijna vergeten; morgen Valentijn!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: