donderdag 26 juli 2007

Gepiepeld door Windows.




26 juli 2007 9:20 uur.

Het is maar goed dat ik me heb voorgenomen om te leven in Nepali stijl, schreef ik op 23 juli.Ik heb intussen wat afgevloekt en gekettert. $#@&&*%&%$#@ wat was ik pissed.
Windows heeft besloten om een update te sturen van Spaces.Live, Mijn webadres. Daarbij ook een handig tool om foto’s op het web te zetten “die je leuk met anderen kan delen” Daar heb ik %$&$&^$%$*^(%$ helemaal niet om gevraagd. Het ergste is dat het niet werkt !!!!!!!!!!!!!! Ik kan geen foto’s meer op mijn blog zetten. Onacceptabel. wat een FUCKER !!!!!!!!! die Gates.
Ik heb mijn tijd doorgebracht met het zoeken van een oplossing binnen Spaces.Live. Ik heb me bezig gehouden met de verbouwing. Ik heb een alternatief gezocht en gevonden. Met de wijze woorden van Carolien op het netvlies heb ik ook eens goed naar Blogspot gekeken. Ik ben dagen bezig geweest om alles weer op dat blog te zetten. Gelukkig heb ik alles in Word documenten geschreven om die dan in Spaces.Live te kopieĆ«ren. Dat leer je vanzelf na een aantal powercut’s.

Dus over naar mijn nieuwe blog: www.dutch-yeti.blogspot.com/

Zet maar in je favorieten want dit is mijn laatste bericht op Spaces.Live. Wat een shit.

Verder loopt “de bouw” langzaam maar gestaag door. Via Menno en Jeske (nieuwe vrijwilligster) komt er siliconenkit en montagekit naar Bhaktapur. Hebben ze hier niet en ik kan het erg goed gebruiken.
Ik wil de nieuwe bar van een koper blad voorzien en ze weten hier absoluut niet hoe ze dat op het houten bled moeten bevestigen. Montagekit dus !
De siliconenkit komt in het nieuwe toilet goed van pas. Ik ben er erg blij mee. Misschien een goed handeltje.

Marieke en Karine zijn gisteren naar Chitwan vertrokken. Toch wel weer anders, alleen ontbijten.
Karine is erg ziek geweest maar is gelukkig weer aan de beterende hand. Geen flauwe meid en dus gewoon vertrokken.

Op naar het nieuwe blog. Doei Spaces.

6 opmerkingen:

marijke en toon zei

Kijk Yeti, voor elk probleem is er blijkbaar eeen oplossing. Beneiuwd hoe lang mijn blog het nog redt.
Grtz
t

Carolien zei

Ha, iedereen aan de Blogspot.
Ik vind deze al meteen veeeel leuker :)
Succes ermee

Felieke zei

He hallo, vind deze ook veel beter. Hoe is het? Wanneer gooi je die tent weer open?

Carolien zei

In navolging van je goeie voorbeeld ben ik ook al mijn oude blogposts aant overzetten. Wat een rotjob zeg ...
Zal ik het nog erger maken? Je kunt alle comments toevoegen. Veel plezier dit weekend ;-)

Gwendy zei

Zo we hebben het nieuwe Blog gevonden. We mailen snel als de verhuis er op zit.

Groetjes en dikke kussen van Ashley en Mike en van ons.

-xxxx-

Frank zei

Hoi Krijntje,
Je opdracht uitgevoerd: klikken op het blauw. En ja, onze Krijn in een nieuw jasje. Staat je goed.
Stel: je vader leeft nog. Hij begrijpt niet wat hij moet doen om je nieuwe site binnen te komen. Je hebt het duidelijk genoeg geschreven en zegt dan op jouw manier (enigzins geirriteerd)
nee pa, LEES.
Istie goed ?
Ben blij dat we je gewoon kunnen blijven volgen.
Groetjes Frank