vrijdag 1 juni 2007

Sexspelletjes in de douche.

1 juni 2007 15:50 uur

Ben net terug van het Heart. Geen toerist te zien, al 3 dagen. Het is bloedheet en iedereen doet zijn best om uit de zon te blijven.
Mijn Newari lampen hangen allemaal, teminste de buiten lampen. Nu nog een leuke lamp boven de deur en een spotlight op het naambord bij de ingang.
Het nieuwe dak is nog niet getest want het regend al dagen niet. Volgens “de geleerden” begint het moeson season volgende week. Ik ben benieuwd.
De afgelopen dagen is er weinig gebeurt. Wel kennis gemaakt met een Belgisch stel uit Kortrijk. Ze zijn al 9 maanden aan het rondreizen en gaan over een paar dagen naar Bankok om de terugvlucht naar Brussel te nemen. Aardig stel en zij weten nu ook wat Napas zijn. Nog wat over Catharine geroddeld en ook zij zijn stuk van Bhaktapur.
Vanmorgen komt Shyam naar boven en laat mij de douche kop zien. Afgebroken uit kamer 7. De kamer van de Belgen. De douche kop zit normaal in de muur geschroefd en waarom en hoe hij is afgebroken is mij een kompleet raadsel. Het zal wel een Belgisch seksspelletje zijn geweest waar het Nepalese materiaal niet tegen op gewassen is. Ik zal straks eens vragen hoe het allemaal is gebeurd.
De carpenter is langs geweest en zegt nog een week nodig te hebben om het hout te drogen. Tot nu toe prima ervaringen met die vent dus het zal over een week wel beginnen. Eerst de electricien om de leidingen te leggen dan de timmerlui voor de vloer en lambrisering dan de stucadoor, de schilder en de electricien om alles af te monteren. Hopenlijk heb ik niets vergeten.
Intussen zijn de catalogie voor het nieuwe toilet en tegels ook binnen dus dat schiet ook op.

Geen opmerkingen: