woensdag 6 augustus 2008

Laptop kaduuk ??

01 augustus 2008 8:10 uur.

De laatste dagen is de %$@^%$^# buurtfucker weer bezig. Die hond blaft om te blaffen en kan dat uren volhouden. Ook is het ’s nachts broeierig warm, de ventilator staat aan en maakt een klere geluid.

Inmiddels is het 6 augustus. De schrik slaat om mijn hart, mijn toetsenbord begint kuren te vertonen, wat nu als mijn laptop het begeeft? Dit zinnetje heeft 2 minuten geduurt.
Ik heb mijn machine herstart maar daar ligt het ook niet aan. Ik zal hem wel na laten kijken.

Als ik op mijn teras de lunch gebruik dringt het langzaam tot mij door dat er helemaal niemand op de trappen van de Nyatapola tempel zit of ligt.

Ik stop er mee, het is geen doen.



13:00 uur en helemaal leeg.


Nog nooit gezien.


Een dag later liggen er weer Nepali te pitten.


Probeersel.

Geen opmerkingen: